Pot să îmi las bagajele pentru o anumită perioadă de timp la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
La Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj nu există în acest moment facilități de depozitare a bagajelor.
Cum pot transmite o plângere sau o reclamație aeroportului?
Aveți posibilitatea de a transmite plângeri, sugestii și reclamații completând formularele-tip, pe care le veți solicita de la Biroul de Informații din incinta Terminalului de Plecări al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj. De asemenea, puteți transmite observațiile și sugestiile dumneavoastră on-line, accesând pagina Contact sau prin e-mail la adresa contact@aeroportcluj.ro.
Am pierdut un obiect/bagaj la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj. Cui mă pot adresa ?
Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Lost & Found corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.